Často kladené otázky

Ako postupovať pri výbere veľkosti topánok - capačiek?

Ako postupovať pri výbere veľkosti topánok - capačiek?

Vždy vychádzajte z reálnej dĺžky nôžok vašich detí, ktoré pred tým zmeriate (obkreslíte na papier). V tabuľkách uvádzame vnútorné dĺžky obuvi, ktoré sa však v niektorých prípadoch  môžu v mm líšiť (napr. medzi niektorými modelmi značky Kidofit môžu byť milimetrové rozdiely). Ak treba, konkrétny model vám radi premeriame, napíšte nám na kontakt@nanozky.sk

Posielate aj do ČR/zahraničia?

Posielate aj do ČR/zahraničia?

Áno, posielame, poštovné sa odvíja od cenníka slovenskej pošty plus si účtujeme balné (30 centov).

Do ČR posielame prostredníctvom zásielkovne, viac info o cenách poštovného nájdete v sekcii Dodacie podmienky (dole na stránke).

Aký je postup pri platbe zo zahraničia?

Aký je postup pri platbe zo zahraničia?

Aktuálne sa dá platiť aj na náš účet  v CZK. V prípade, že vám tento spôsob nevyhovuje, existuje možnosť dobierky (cez zásielkovňu), viac info nájdete v Dodacích podmienkach.


PLATBA pre CZ zákazníkov, platba len v CZK.
Banka: FIO banka 
Č.Ú.: 2300955043/2010
IBAN: CZ4820100000002300955043
SWIFT:S FIOBCZPP

VS: číslo objednávky

V prípade platby za objednávku na náš CZK účet sa prosím riaďte aktuálnym denným kurzom CZK/EUR Devíza NÁKUP!

Topánočky nám veľkostne nesadli, dá sa tovar vymeniť?

Topánočky nám veľkostne nesadli, dá sa tovar vymeniť?

Samozrejme. V tomto prípade nás kontaktujte emailom na kontakt@nanozky.sk, napíšte za čo by ste tovar radi vymenili. Stačí nám ho potom len doporučene poslať na našu adresu uvádzanú v kontaktoch, keď príde v poriadku, pošleme Vám vami vybraný tovar na výmenu. Treba však rátať s tým, že si hradíte poštovné smerom k Vám.

Čo v prípade, že chcem tovar vrátiť?

Čo v prípade, že chcem tovar vrátiť?

Tovar môžete vrátiť do 14 dní od doručenia. Je potrebné ho poslať neporušený, nesmie mať známky nosenia, opotrebovania. Vytlačte si a vyplňte nasledovný formulár na odstúpenie, ktorý musí byť súčasťou vráteného tovaru. Tovar je potrebné poslať doporučene na našu adresu so všetkým príslušenstvom (faktúra, obaly atď.). Po prevzatí tovaru a jeho prekontrolovaní vám vrátime peniaze na účet.